Lietus ir su juo susiję reiškiniai neturėtų gąsdinti vairuotojų

Vairuotojai Baltijos šalyse su lietumi yra susipažinę geriau nei daugelis jų kolegų kitose valstybėse – statistiškai šiame regione pusė dienų yra lietingos. Tačiau vos stipriau palijus, didžiųjų miestų gatvės užsikemša – eismas sulėtėja, avarinių situacijų skaičius išauga. Kodėl taip nutinka? Vairuotojai po slidžių žiemos patirčių pernelyg atsipalaiduoja ir pamiršta, jog pavasarį vairuoti reikia ne ką mažiau atsargiai. Eismo specialistų manymu, įtakos tam turi daugiau nei viena priežastis. 

Kodėl elektromobiliams reikia kitokių padangų?

Elektromobiliai pamažu keičia automobilių rinką – griežtėjant taršos reikalavimams, bene kiekvienas gamintojas savo gamoje turi elektra varomą transporto priemonę. Kartu su automobilių kūrėjais naujoves pristato ir padangų gamintojai – elektromobiliams ne visada tinka tos, kurios montuojamos benzininiams ar dyzeliniams automobiliams. Norint šimtu procentų išnaudoti elektra varomų transporto priemonių potencialą, paprastai naudojamos kiek modifikuotos padangos.

 

Kodėl elektromobiliams reikalingos kiek modifikuotos padangos ir kokias savybes jos turi turėti?

Padangų laikymas

Įsigijote naujų padangų komplektą ir nežinote kaip sandėliuoti nenaudojamas padangas? Šiame straipsnyje aptarsime beveik idialias padangų laikymo sąlygas.

Pavasario įspėjimas vairuotojams – duobės gatvėse

Ne visi vairuotojai mėgsta automobilių sportą, tačiau kartais improvizuotose „varžybose“ dalyvauja ne savo noru. Pirmąjį pavasario mėnesį – kovą – tiek Lietuvos, tiek kitų panašaus klimato valstybių gatvėse atsiveria daugybė duobių. Nors jos kai kuriuose miestuose lopomos operatyviai, žiemos metu dėl temperatūrų skirtumo pažeistas asfaltas linkęs krėsti staigmenas vis naujose ir netikėtose vietose. Todėl vairuotojai gatvėse kartais gali pasijusti tarsi slalomo trasoje.

Pasipriešinimas riedėjimui (ekonomija)

Degalų naudojimo efektyvumas (pasipriešinimas riedėjimui)

GOODYEAR DUNLOP "100% Made To Feel Good" akcija

GOODYEAR DUNLOP "100% Made To Feel Good" garantija + papildomas draudimas nuo padangų pažeidimo

Vasarinės padangos kovo mėnesį – prasta idėja

Šaltasis sezonas automobilių vairuotojams Lietuvoje trunka 5 mėnesius, Latvijoje ir Estijoje – 3. Tiek laiko Baltijos šalyse automobiliai turi būti su žieminėmis padangomis, tačiau realus laikotarpis dažniausiai būna ilgesnis. Lietuvoje nemažai vairuotojų automobilius žiemai paruošia dar spalio mėnesį, o Latvijoje bei Estijoje taip pat retas kuris laukia paskutinės lapkričio dienos. Analogiškai ir pavasarį – kaimyninėse šalyse vairuotojai linkę neskubėti ir neretai žieminėmis važinėja iki pat balandžio, kaip ir lietuviai. Tačiau net ir ši balandžio pirmoji gali būti pernelyg ankstyva.